Zasady kwalifikacji olimpijskich - dyskusja

Zasady zdobywania kwalifikacji na imprezy mistrzowskie oraz zawodnicy je spełniający
balwan

Zasady kwalifikacji olimpijskich - dyskusja

Post autor: balwan » 05 sty 2018, 10:41

W tym wątku mam nadzieję ze do końca tego roku będą zasady wszystkich dyscyplin. Ze względu ze nie znam się na każdym sporcie, oraz ze mój Angielski nie jest na wysokim poziome będę liczył na waszą pomoc. Przynajmniej w sprawdzeniu tego co dodam. Po dodaniu każdej dyscypliny będę dodawał posta co dodałem licząc ze osoba znająca się na danym sporcie sprawdzi to.

Gimnastyka Sportowa (Projekt kwalifikacji jeszcze bez 100% potwierdzenia)
a)Drużyny (5 +1):
-Top 3 z MŚ 2018 (25.10-3.11.2018) - kolejne 21 awansuje do kolejnych zawodów kwalifikacyjnych
-Top 9 z MŚ 2019

b)Indywidualne:
- MŚ 2019: 12 wieloboistów i 20 wieloboistek;
- PŚ 2018/2019 i 2019/2020- awans wywalczą zwycięzcy sumy z obu sezonów na poszczególnych przyrządach.
-PŚ 2019/2020 - top 3 w Wieloboju
-Mistrzostwa Europy: Dwa miejsca dla obu płci w wieloboju.

https://ig24.pl/tokio-2020-nowa-droga-g ... -igrzyska/

Siatkówka (projekt wysłany do MKOL)
- Japonia (Gospodarz)
- Trzy drużyny z turnieju interkontynentalnego ( Udział w nim wezmą: MŚ, Gospodarz, mistrzowie i Wicemistrzowie kontynentów)
-Trzy drużyny z Turniejów światowych ( zwycięzcy z każdego turnieju- w każdym turnieju po 4 drużyny ustalone na podstawie rankingu FIVB z 1 Stycznia)
-Pięć drużyn z turniejów kontynentalnych ( Zasady turniejów poda federacja kontynentalna)

Terminarz i Zaakceptowanie zasady najwcześniej w lutym 2018 roku

https://www.pzps.pl/pl/aktualnosci/1444 ... tokio-2020

1)Gimnastyka sportowa - Wymaga zaakceptowania przez MKOL
2)Siatkówka - Wymaga zaakceptowanie przez MKOL - brak terminarzu
Ostatnio zmieniony 05 sty 2018, 11:21 przez balwan, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
runfixe
Administrator

Zasady kwalifikacji olimpijskich - wspinaczka sportowa

Post autor: runfixe » 05 sty 2018, 10:46