Spluwaczka

Tematy niezwiązane ze sportem
Awatar użytkownika
runfixe
Administrator

Spluwaczka

Post autor: runfixe » 04 sty 2017, 9:06

Wszystkie ewentualne wycieczki personalne proszę umieszczać w tym wątku. O ile nie będzie w nich wulgaryzmów oraz będąc w granicach dobrych obyczajów, to nie będą one moderowane (dotyczy to też spluwania na moderację i administrację).

dyziu1234

Re: Koszykówka

Post autor: dyziu1234 » 04 wrz 2017, 17:23

Mnie Rysiu irytuje twoja wyliczanka
Nie jestem w szkole ,nie jestem twoim uczniem
Nie wszedłem w żadne środowisko ,tylko byłem tu dawno ale nie bywałem tu nawet całymi miesiącami
Może masz skrzywiony pogląd ,ze coś ci się należy bo tu się udzielasz od dawna ?
Nikogo nie obraziłem ,a jednocześnie wkład twój czy kogoś jest mało istotny dla mnie przynajmniej
Nie będę pisał peanów na wasza cześć
Popularności nie szukam !
Widzisz ? Da się bez infantylnej wyliczanki ?
Nie będę chwalił ani bronił sportowców po takich występach i pisze to co myślę.
Notabene czytalem ,ze No Kubiak ,jako kapitan rozmawiał na zgrupowaniu z prezesem Kasprzykiem o kwestii finansów bo rzekomo jeden zawodnik miał za mało dniówki ...Hmm i co ? Mało ? Orzełek na piersi to nobilitacja
Co pokazali to widzieliśmy
Rysiek dales się podpuścić jak dzieciak zrobiwszy przy okazji offtopic
Do usunięcia proszę
Ostatnio zmieniony 04 wrz 2017, 17:32 przez dyziu1234, łącznie zmieniany 2 razy.

dyziu1234

Re: Koszykówka

Post autor: dyziu1234 » 04 wrz 2017, 17:33

Rysiu pysiu wrócę nawet po banie
Mam prawie 40 lat dziadku

no name

Re: Spluwaczka

Post autor: no name » 12 lut 2018, 9:55

Do kol. Mirassa
Szanowny kolego.
Przez kilka lat z jakiegoś tam powodu nieustannie stękałeś i przeszkadzałeś prowadzić poprzednie forum. Ja oczywiście rozumiem, że mój sposób prowadzenia mógł się nie podobać, nawet skrajnie nie podobać.

Rozumiem też, że dyskutanci mogą diametralnie różnić się co do poglądów na poszczególne tematy.